Emelie Volceva♥

Emelie , Vi har känt varandra ett bra tag , kommer ihåg den tid det va du , jag och felix .
När skolan började , började alla snacka skit .
jag trodde en sak , du trodde en sak,
Vi va liksom gjorda för varandra .
Jag vill ha tillbaka alla minnen med alla dina nya kompisar , men efter alla bråk , hatar dom visa mig .
menmen .. livet är inte alltid lätt .
det va en svår tid för oss båda när all va som skit , men det är så när man är i våran ålder .. man bråka mycket , ändå om du tycket att allt va mitt fel så .. va allt dom som har för stor käfts fel :/
kommer ihåg när jag sov hos dig.. haha ..
allt är som en hel skit utan dig , men vänner skadar aldrig .

men älskar dig lika mycket som jag alltid har gjort , hoppas allt blir som förut , och du kommer alltid ha den platsen som du alltid har har haft i mitt hjärta .
syskon kommer vi alltid vara :)♥

Mig och Emelie(L'
Syskon Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Memmää , du vet nog vem

aww (L)

2010-11-24 @ 16:19:18
URL: http://emelieangelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0