1ÅR SEN......

Halloj ! 

omg , det va ett helt jävla år ju ! 
haha , ja .. 
sist jag bloggade hade jag skit mycket problem ! :/
o hade kille .. 
men det tog slut mellan oss  ! 
men men .. livet går vidare :)
Igår va jag i Partille lite med Angelique o Elin , vi träffade Hampus Frida o några , sen stack vi hem . 
När vi kom hem satt vi oss vid datorena haha , o gick in på ChatR ! 
sjukt roligt ! 
så snackade vi med två söta killar , Kevin o Marcus ! :) 
hehe ... 
Men ska visa lite bilder ! 

Puss ! ♥


Jag igår ! :)
Jag igår !


DEN RÖVEN ! HAHA O ELIN !

Marcus !   SWEEEET!
Marcus sötnosen !


Jag idag ! hihi :$

PUSSALLAÄLSKLINGAR ! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah omg , du har typ nt bloggat på skiitlänge ju ;pp

2011-12-11 @ 14:34:15
URL: http://emmaaemmaaa.blogg.se/
Postat av: hanna

jättefula byxor du hade på dig..

2011-12-21 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0