Livet .. :o

Hej alla söta! 

jag har inte bloggat på typ .. as länge! haha .. 
sist jag bloggade va jag tsm med Johnnie ;o 
aja .. jag är inte det längre .. för att det gick inte .. privat saker :/

Iallafall . 
jag tänkte skriva lite om vad som har hänt i mitt liv lite ..  
så alla vet va jag inte tsm med en 7åring . 
och jag vet att folk gå runt och säger det , men det är inte sant! -.- 
Jag får va tsm med vem jag vill . och jag vet det va ett misstag . 

Men ska inte snacka om det hela tiden ;) 
Den lång helgen vi hade , va jag , Lea , Pernilla och Sara H och kollade på Göteborgs cup! :D
Vi typ kollade på ÖIS , om vi typ känner folk som spelar i , och Pernillas kompis Linus lag , (kommer inte ihåg vaddom heter) , men dom va skit bra!, Utbynäs kollade vi på med , haha .. tycker synd om dom , känner typ massa där , hahahah ;p men det va massa mer lag :) 
det va la roligt . 
men .. jag och Pernilla typ dog ..
när hon såg ..... dog hon .. hahah 
och när jag såg ...... dog jag :o ;) 
jag tror jag gillar en Kille ;$ hehe :o 

Aja , hade typ skolavslutning igår :) 
min bror sjöng själv typ :D 
hehe .. 

Juste , jag har fått kommentarer om att jag ska ladda upp video på när jag sjunger .. :o 
få se .. hhaah ^^ 

ska dra , blogga sen . 

Pöss :*


Kommentarer
Postat av: Emma

du ska lägga ut en sån video :D haha du sjunger braaaaaaaaaa ;)

2011-06-11 @ 11:36:39
URL: http://emmaaemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0